maanantai 23. tammikuuta 2012

Vanha suola

Suuria arvoituksia:


Missä välissä rasmuksesta tuli The Rasmus?


Missä välissä Lauri Ylösen särö laulusta katosi ja siitä tuli Tarja Turusen lauluun verrattavissa olevaa?


Missä välissä jätkien ulkonäöstä tulikin kysymys ja Laurin silmiin ilmestyi kajaalia.


Missä välissä poikien skeittikengät katosi ja Laurin tukasta alkoi lenteleen korppeja?


VÄÄRYYTTÄ PERKELE


                          Onnellisina aikoina musiikki kuulosti tältä :





Kunnes se alkoi kuulostamaan tältä :


 

Selittäkää mulle mitä tapahtui?? :( Niin sääli.. Upeen kuulosia noi vanhat biisit ja pienenä niitä kuuntelinkin ihan fiiliksissä, mutta näitä uusia biisejä ei varmaan kestä kuunnella pojat itsekkään... 

Rupesin selaileen vanhoja levyjä ja sieltä löytykin aitoa ja oikeeta rasmusta ilman THE alkua. Läpällä aloin kuuntelemaan nostalgisen tunnelman luomiseks mutta rupesinkin kelaileen että miks oon ees lopettanu rasmuksen kuuntelun?? Mietin hetken kunnes tajusin että luultavasti uuden levyn ja hittien ilmestyessä mä päätin että mä en kehtaa enää ees kertoo kenellekkään kuunnelleeni rasmusta.

 Sillon kaikki oli vielä hyvin kun THE alkua ei ollu.. 
HELLOFACOLLECTION on mun mielestä viimenen edes osittain hyvä levy. Sitä aikasemmat julkasut on punkki-ska-rokki-poppi-reggae sekotelmaa ja biisit on toinen toistaan hauskempia ja paremman kuulosia! 

Mutta missä välissä näin pääsi käymään:

että TÄSTÄ ^ päädyttiin TÄHÄN 


Kuunnelkaa ja huomatkaa järkyttävä ero ! Ja kuunnelkaa vanhoja ralleja, ihan huippuja :)

















ei helvetti..

Elämä on epäreilua.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti