sunnuntai 22. tammikuuta 2012

Operaatio vaatehuone

2 huonetta. 4 kaappia. 1293 vaatetta. 0 miellyttävää vaatekappaletta.


Oon kyllästyny mun jokaikiseen vaatteeseen enkä käytä yli puoliakaan koskaan.
Kirpparipöytä viikoks ja toivottavasti joka ikinen vaate katoaa.

Silti kun erottelin mun vaatteita "käytän" ja "en käytä" lokeroihin, en uskalla heittää tosi monia vaatteita pois vaikka tiedän että en tuu sitä ikinä käyttämään. Ärsyttävää. En ees ymmärrä miten mulle on kertynyt näin saatanasti vaatteita. RUMIA VAATTEITA! miten mulle on ikinä ees voinut kertyä esim. 


-Pinkki toppi missä on karvaisella kankaalla kissa ja rusetteja
-Keltainen rypytetty rusetti t-paita jonka hihat on läpinäkyvät
-Pinkki polviin asti ulottuva venekaulus paita


pelottavaa


pelkästään pieni osa. osa on kaapeissa ja yli puolet toisessa huoneessani...


Menkää helkkari ostamaan mun vaatteet pois! On siellä hienojakin vaatteita :)) Kirppulinnassa, Hml keskustassa. Pöydän numeron ilmotan myöhemmin !

Tyhjentäkää teki teidän vaatekaapit. Ihan kamalaa puuhaa mutta elämä helpottuu!
HeadAgent kuittaa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti