keskiviikko 18. tammikuuta 2012

Kiimanen koira


Youtube ei toimi. Spotify ei anna mun kuunnella In Flamesia just kun ois sellanen fiilis ja aion suttua kohta. Ei se anna mun kuunnella paljon muutakaan. Tuore ruisleipä ja tee pelastaa aina välillä mun päivät. 

Himoitsen netistä bändipaitoja ja mun puolesta ne vois olla ilmaisia :) Haluun myös auton.. ja suklaata ja teetä.. ja aino uuniomena jätskiä.. ja rakkautta.. koiraltani sitä en kyllä salli vaikka se selkeesti haluais..
melkeen kaksi vuotta vanha kuva ja uskomattomana meikkitaiteilijana toimi  kollegani jolla  oli pakottava tarve tehdä musta drag queenin näkönen. Koiran ja omistajan välinen rakkauden osoitus. Kutsumanimi Figo, joillekkin "piripuuma"
Koirallani on kiima-aika. Hirveintä aikaa elämässäni.. Se nylkyttää mun jalkaa, kättä, sänkyä ja pehmoleluja. Se kitisee taukoomatta ja puree mun sukkia. Se hyppii sängyllä kun kojootti, pureskelee omaa jalkaansa ja nuolee itteensä. Jos tekee sen virheen että alkaa rapsuttaan, niin se raapii sut verille, nuolee ihon irti, nylkyttää kättä ja hyppää sun päälle jos lopetat. Se myös tuhoaa kaiken tiellensä tulevan ja juoksee olohuonetta ympäri ja ulvoo keskellä lattiaa. Jossain se murisee kokoajan. Pitää syödä piilossa koska jos se näkee mulla ruokaa niin siitähän se vasta suuttuukin. Tässä kirjoittaessa se oikeesti hyppäs mun yli ja tömähti pöydälle, kun en rapsuttanu sitä. Vien sen kohta naapuriin harrastaan kuumaa koiraseksiä sit kun mun perse repee lopullisesti..





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti