tiistai 17. tammikuuta 2012

OnePiece - JumpIn





Tästä nyt niin kovaa kamppailua käydään että ajattelin että mäkin.


Joo, onhan sairaan makee tommonen "olo-haalari" kun on kotona kattomassa leffoja rankan valtion salaisen palvelun työn jälkeen. mutta en mä jumalauta ikimaailmassa maksais 170 e että saan olla rennosti kotona?! Sitä varten mulla on yöhousut ja löysiä teepaitoja.
-Sitä paitsi HeadAgent Imakick Urass kun olen, muthan naurettais pihalle jos mä menisin teletappi asussa suorittamaan salatehtäviä tai aseen kanssa kiristämään terroristeja. Katu-uskottavuus on iso osa agentin elämää.


Kouluun ei jaksais pukee farkkuja ja toppeja ja koruja lässyn lässyn, mä laitan sit kollarit ja hupparin. En potkupukua..
Idea on musta mahtava ja siistiä jos jollain on oikeesti pokeria lähtee haalarit päällä pihalle pelkästään sen mukavuuden takia ! Mutta ei musta nää voi kenenkään mielestä _näyttää_hyviltä_ ? 


Suhtautumiseni on hyvin ristiriitainen, mutta ikinä en itse käyttäis tälläistä kun kotona krapulapäivänä. 


Mitä mieltä te olette?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti