keskiviikko 2. toukokuuta 2012

Agenttitehtävä 2


Tein illalla virheen ja aloitin kattoon 24 tuotantokautta. Seurauksena oli tietty uneton yö. Nukahdin koulussa sinne tänne joten tulin kotiin nukkumaan. Tossa tunti-puolitoista sitten heräsin Krissen soittoon :
"SIMONA! Luodaan paitoihin painatus nyt."
ei ihan kyllä noilla sanoilla. Mutta anyway. Ruvettiin hommiin ja tuloksena tämmöööine:

kuninkaat komeilee näillä paidoilla 12.5 Ahvenistolla

Ja mähän en ees ole vielä mainostanut täällä team kadta! 
Paras ajaja, paras tiimi, paras meininki ja ainakin parhaimman näkönen drifting ajaja all time! : 


_________________________________________________________________

Hyvä herrasväki. Hetki jota olette odottaneet on vihdoin täällä.
Saatte toisen agenttitehtävänne.
Koskien tätä kesää ja sen tekemistä mahtawaksi.
KESÄBINGO 2012 !

pahoittelen kännykkäkamerani huonoa kuvanlaatua. Kamera hukassa..
 HUOMAA KUMMITUS VASEMMASSA REUNASSA


bingon säännöt on varmasti tutut mutta kerrataan.
Tarkoitus on siis saada vähintään 5 rastia, siis yksi vinorivi, pystyrivi tai vaakarivi täyteen. Silloin voitte onnitella itseänne. 
Todellinen voittaja kuitenkin saa koko ruudukon täyteen.
Tehtävänne on siis luoda itsellenne oma Kesäbingo omilla tavoitteillanne ja tehdä kesästä mahtava!
Deadline on 15.8.2012. Game on.



______________________________________________________________

Vappu 2012
Oli varsin mukava ilta! Ei vaan tuntunu vapulta ollenkaan.
Totesin vaan illan aikana kuinka naurettavaa pelleilyä se torilla hengailu on. 
Ihmiset tönii, kiljuu, huutaa, ihkuilee, tappelee ja on muutenkin niin vitun ärsyttäviä. Törmää vaan ihmisiin joita ei edes halua nähdä, keille ei kiinnosta jutella, mutta pitää esittää oikeen innostunutta ja ilahtunutta. 
Keskustelu menee näin:
"MOI MITÄ ÄIJJÄ?!?! PITÄIS NÄHÄ JOKU PÄIVÄ"
"MOOI HEII IHA JEES! JOO NIIN PITÄIS"
"HEI HYVÄÄ VAPPUA!!!"
"JEES SAMOIN!!"

Ja näitä keskusteluja käydään koko ilta, eri ihmisten kanssa. 

Mä kypsyin samantien siihen toimintaan ja lähdettiin meneen.
Me vietettiin oikein mukava vappu Jeren kanssa random penkillä ja vakuutusyhtiö IFfin katolla jauhaen paskaa :)

perus wappu fiiliksii

_______________________________________________________

Juttuja

1. Levitin jotain rasvaa X mun naamaani ja nyt mun kasvot on tulessa.
Mun naama on ollu tuli punanen 2 päivää, kutittaa _aivan_saatanasti_. Iho on ihan ruti kuiva ja turvoksissa. Jos hymyilen niin naamaa kiristää, posket näyttää siltä kun niihin ois heitetty happoa. JEs! Bepanthenia menny jo yks tuubi eikä tunnu auttavan. en ees enää muista mitä voidetta laitoin. luultavasti joku "tuhoa lärvisi" rasva

2. Juon litran tuopista vettä ja oon juonu sitä ehkä sata litraa. kusettaa kokoajan. 


3. oon mahtava ystävä:


      • okeeei !! mukawaaa
      • puttepossun nimipäivät
      • voin tuoda lahjaksi perunan niinkuin toit minule joskus

        • hetkonen ... siis mit-ä?? XDD

          • etkö muista XDD
          • toit mulle joskus olikohan joululahjaksi perunan
          • ostit manusta yhden irtoperunan ja toit sen mulle
          • koska sulla ei ylläri ollut rahaa
          • olin niin otettu

            • hahahahahahah eikä !!!!!!!!!
            • nauran ääneen XDDD
            • olen tosi ystävä

              • mä muistelin sitä joku päivä XDD oot kai aukullekkin joskus tuonut potun
              • hahahahaaaha :D:D en kestä


4. Alan maksaa laskuja nyt.


tällähetkellä soi:













Ei kommentteja:

Lähetä kommentti