tiistai 10. huhtikuuta 2012

Maalari, Muumi ja Ulrik

Otsikko tiivistää hyvin tämän kirjotuksen sisällön! :)

Sain vihdoin ja viimein maalaus kokeiluni valmiiks ja totean että kyllä mä oon enemmän piirtäjä kun maalaaja..  No, ainakin ajantappona toimi mainiosti! Noin klo 22. aloitin. Noin kello 05 havahduin järjettömään väsymykseen ja tajusin että nyt on mun nukkumaanmeno aikani. Hauskinta tässä rojektissa oli sivellin. 1 kappale koko taloudessa, noin kynän kärjen paksuinen sivellin....  Tässä tulos


                                       alkutuntumaa
                                                   
                                                         lopputuntumaa



Muutin tänään luultavasti viimeisen kerran vanhempien taloudessa. Siirryin isäni huoneeseen ja tavaroita siirtäessä ja penkoessa tuli mieleen vaan että miten helvetissä mulle on voinut kertyä niin paljon paskaa?!?! Uskomatonta.. 
Odotan kuin kuuta nousevaa sitä kun pääsen purkamaan tätä äidin omakotitaloa. 15 huonetta täynnä loputonta rojua.. Kysykää mitä vaan ikinä tarviitte, varastosta löytyy kyllä. Mitä kokoa, väriä ja materiaalia tahansa.

Tulin tosin onnelliseks kuullessani että kaikki muumimukit ja kupit ovat täysin kokonaan minun :):)):):):) 

minä viinavarkaissa


Syy miksi halusin nyt kirjoittaa oli maalauksen valmistumisen riemu ja löytämäni nuori mies nimeltään Ulrik Munther. Ruotsalainen 94 vuonna syntynyt hyvin kaunis babyface kasvoinen laulaja. 
Yks upeimmista äänistä mitä oon alle 25 vuotiaalta ikinä kuullut! Musiikki ei kyllä lempigenreä edusta millään tavalla.. Mutta se ääni on aivan upea! Plus tosi makeeta että jätkä soittaa itse ja musiikki on suurimmaksi osaksi oikeaa eikä tietokoneella ole sotkettu liikaa! 
 Positiivisesti yllättynyt myös siitä ettei ainakaan vielä poikaa ole Justin Bieber - ilmiöllä pilattu ! toivottavasti ei pilatakkaan. 
Ruotsalaiset kyllä hoitaa nää hommat. 
Hassu nimi




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti