keskiviikko 25. huhtikuuta 2012

"Haaaave you met Simona??"

Varoitan jo valmiiksi että tämä ei ole kiinnostava kirjoitus ! 
Mutta kun blogissani ei ole kerrottu lähes mitään oikeasta identiteetistäni 
ja ajattelin että nyt on oikea aika sille. Seuraavaksi kerron muutamia olennaisia tietoja itsestäni sekä erittäin paljon turhia faktoja. 
Hyvät naiset ja herrat nimeni on Simona ja tässä kuvassa olen 7 luokalla


voisin sanoa että "ei mua tarvitse pelätä, en pure" mutta en sano, koska valehtelisin.



-Olen kuitenkin nyt 17 vuotias
-Tekstin otsikko tulee sarjasta How I Met Your Mother
-Kyseinen sarja on tykein juttu ikinä
-Harrastan tankotanssia. En kuitenkaan ole strippari ja se on hyvin vaikea joidenkin hyväksyä. Ymmärrän kyllä että se on pettymys.
-Rakastan musiikkia. eikös me kaikki?
-Olen soittanut ala-asteella pianoa ja soitan nykyään satunnaisesti
-Soitin myös rumpuja ala- ja yläasteella
-Käyn epäonnistuneesti lukiota
-Mulla on ollut elämäni aikana noin 23995 erilaista hiusmallia ja väriä


tässä noin yksi viidesosa. Eli hyvin pieni osuus kaikista mitä minulla on ollut. Tukkani on kirjaimellisesti kuollut ja rapisee luultavasti 30 vuotiaana pois .


         
-Omistan ystäviä
 -He kaikki ovat typeriä ja rumia ! 
-Seurustelen onnellisesti
-Omistan myös 2 mahti veljeä
-Toinen heistä yrittää tällähetkellä saada mua tekemään hänen uskonnon tehtäväänsä
-Koirani on kaikkien koirien äiti, isä, kummisetä ja kuningas. Koska se on mahtavin koira koskaan






                                                                         


-Minua ei ole ikinä koulukiusattu
-Mutta musta kyllä on lähetetty juoru että olisin tehnyt intiimejä asioita itselleni englannin luokan vessassa ala-asteella. 
-Tämä ei siis pidä paikkaansa ja sekin on joidenkin ihmisten vaikea hyväksyä
-Luulin joskus kolmosella olevani hevari. Todellisuudessa olin kaukana siitä
-Ruoka on ehdottomasti parhain ystäväni
-Tällä hetkellä minun pitäisi tehdä 30 matikan tehtävää,3 terveystiedon referaattia ja lukea huomiseen uusintakokeeseen
-Olen lävistänyt itseni 9 kertaa
-Eikä mikään niistä tulehtunut!!!!! 
-Converseni on pyhä asia
-Omistin kymmeniä, kunnes isoäitini heitti kaikki roskakoriin
-En ole vieläkään toipunut tapahtumasta



Nyt tunnet minut hieman paremmin.






tällä hetkellä soi: 











-


4 kommenttia: