lauantai 1. joulukuuta 2012

Rappio

Kello on lauantai yö. Oon yksin kotona vieläkin 
samoissa vaatteissa missä heräsinkin. 
Juon viskiä ja olutta, syön hedelmiä ja jatkan mun how i met your mother
maratonia. (joka on jatkunu noin puoltoista vuotta)...
Omistan kaudet 1-6 mitkä on julkastu suomessa.
Pari päivää sitten tajusin että 7 kausi on myynnissä ja siitä tuli
heti prioriteetti. rahan menoa ei voi estää....
vielä joskus mä löydän asunnon, jonka alakerrassa on pubi
 Koeviikko on ohi ja ai että kuinka elämä sujuu kun on älypuhelin!
Poissaoloja oli kammottavan uskomattoman hirvittävän liian suuri määrä,
joiden kanssa päivälukiossa ei olis tullut
kuuloonkaan kurssista läpi pääsy! Mutta ihana ihana tavastia
on niin kiltti, että kaikki opettajat laitto mut erilliseen huoneeseen
tekemään koetta ja minulla google taskussa komeilee <3
Kaikista kokeista vähintään 7 ja hyvillä arvosanoilla läpi kaikista ! 
Nyt oon onnellinen, mutta kun kirjotukset lähenee, saatan olla
kusessa...
tyhmä hattu

Mulla on arkisin nykyään joka päivä sama rutiini:
Nukun pommiin,
Menen kouluun,
Lähen aikasin,
Syön pussin leipää,
Menen nukkumaan,
Herään,
Syön pussin makaronia,
Katon telkkaria,
Menen nukkumaan.

jännittävä elämä..

-
Day 1:
Alotin siivousoperaation. Otin kaikki vaatteet lattialle 
ja päätin järjestellä ne kerrankin ja heittää turhat pois. Ajattelin
myös viedä pitsalaatikot, tiskit, roskat yms. pois.
Day 7: 
2 mäkkäripussia, 4 McChicken pahvirasiaa, 4 pizzalaatikkoa, tuhansia tölkkejä ja pulloja, 1023 vaatekappaletta, leffoja, satoja astioita ja random
roskia ja kamaa ja tavaraa ympäri huonetta niin että askelille
pitää tehdä tilaa...
voi voi minua ... lintsaan, lunttaan ja elän kaoottisesti.  
elämä on kaunis




Nyt lasin ja hedelmäkorin refill!  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti