tiistai 31. joulukuuta 2013

Year 2013, Never Forget

Vuosi 2013 oli ehdottomasti elämäni vaikein,
parhain, opettavaisin ja lyhyin vuosi.
Tänä vuonna oon ollu onnellisempi mitä ikinä ja
oppinut itestäni ihan hirveesti.
Tänä vuonna oon myös käyny niiiiiiiin pohjalla että ihan ahdistaa muistella.
Mun lähellä olleet ihmiset on joutunu kestään multa paljon.
Oon toiminu monia kohtaan niin väärin, että
tuntuu pahalta edes ajatella ja haluun pyytää kyseisiltä
 henkilöiltä anteeks. Toivon että kyseiset
henkilöt osaa itsensä tästä tunnistaa.
Mun läheiset on joutunu kannattelemaan mua,
keräilemään mua kasaan sillon kun en siihen ite pystyny.

Toivon ettei tää vuosi IKINÄ toistu, vaikka omalla
tavallaan tää on ollu elämäni merkittävin vuosi.
Mutta siksi mun uudenvuodenlupaus on kunnollinen elämä.
Nää lupaukset tulee kuulostaan tosi kliseisiltä ja 
siltä että alottaisin jonkun absolutisti elämän.
Ei, siitä ei oo huolta ettäkö niin kävis!!

!!!

Ensimmäinen askel kuitenkin on tupakoinnin lopettaminen, 
jossa oon jo onnistunut! En oo polttanu
yhtäkään henkäsyä yli kuukauteen !!
 vou! hyvä meitsi!

Toinen askel on alkoholin vähentäminen,
missä oon onnistunu myös! reippaasti!

nou nou.. !! never ögen.


Kolmas askel on mun asunto.
Oon tyhjentäny sitä jo aika paljon, mutta uudenvuoden jälkeen
mä tyhjennän sen kokonaan, remppaan asumiskelpoiseen kuntoon.
Sellaseen kuntoon että mun ja mun eläimien on hyvä olla siellä.
Sellaseen kuntoon ettei tunnu että asuis jonkun nistin kellarissa.

Neljäs askel on saada koulu loppuun.
Mä oon kussu omille nilkoilleni tässä asiassa
nyt niin pahasti että ois korkea aika ottaa härkää sarvista.
Jos mä ikinä haluan jonkunlaisen pohjan mun tulevaisuudelle,
mun on nyt pakko hoitaa se paska alta pois.

Viides askel on mun ja mun eläimien terveydenhuolto.
Ties kuinka monta kertaa oon jättäny menemättä hammaslääkäriin,
ties kuinka monta kertaa mun on pitäny varata eläimille 
lääkäriajat. Niin paljon asioita mitä pitäs 
mun terveyden puolesta hoitaa, käydä tarkistamassa
ja tekemässä. Eläimien tulevat lääkärikäynnit
tulee maksamaan mulle mansikoita mutta
sillä ei oo mitään merkitystä mulle kunhan saan ne kuntoon.
Haluun myös liikkua ja harrastaa kaikkee liikuntaa mitä ennen 
tätä vuotta rakastin. Tangosta tulee taas mun paras ystävä.
Lenkkipolusta tulee taas toinen koti.

lootus asentoon,  liian levoton mä oooooon!!

Kuudes ja turhin askel on sosiaalinen media ja kaikki paskafoorumit
missä mulla on tunnukset, mistä ei oo kun harmia.
Nyt lähtee ask.fm, kuvake, facebookin kuvat ja
päivitykset tms. Ainoo mitä haluun että mulle jää
on facebookin chätti, ircgallerian profiilikuva, ja 2030 piilotettua
kuvaa, koska se on mun kuvien varmuuskopio mesta.
tyhmiä paikkoja.

Vuonna 2014 aion tehdä asioita mitkä tekee mut onnelliseks,
tehdä ripsiä, tehdä tatuointeja, käydä töissä,
rakastaa mun eläimiä, mun läheisiä ja ylipäänsä koko elämääni.

Aivan älyttömät kiitokset kaikille, jotka on
mua jaksanut katella, jotka on mun kanssa
pitänyt hauskaa, jaksanu soitella,
(ite oon siinä niin surkee, se ei silti tarkota sitä ettenkö haluais tavata ja viettää aikaa!!)
KIITOS KAIKILLE!

ja erityismaininta Pialle, 
en tiedä missä olisin, mitä olisin tehny jos et olis 
ollu antamassa kattoo pään päälle ja ollu 
koko vuoden hirveimpänä aikana tukena! 
kiitos ihan törkeesti! <3

toinen erityismaininta menee Matiakselle joka herätti
mut. Oot jotain niin uskomatonta ja sun vuoksi haluan muuttua. 
kiitos rakas <3


Tulipa siirappista, syvällistä ja ällöttävää tekstiä. hyi minua.
Mä oon niin kypsynyt suhun 2013, en kestäis sua enää hetkeekään!
Hyvää vuotta 2014!
Pitäkää IHAN MAHTI ilta!! 

Nyt soi:






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti