keskiviikko 13. marraskuuta 2013

IRC Yhteisö Ranking

Hoi!
Tänään kävi hassusti. Nukahdin noin klo 16 ja koulu
alkais 17. no mähän heräsin siinä 19 aikaan ja hetken 
heiteltyäni ärräpäitä ja kissoja, tajusin että ehin vielä vikalle tunnille.
Tiesin että pitäis tyhjentää pesukone, joka on pyörittäny yli viikon
samaa koneellista. Ne on varmaan täynnä uusia kasvustoja tai siellä on 
tapahtunu joku mutaatio ja koneesta hyökkää joku helmi mutantti-hirviö.
....
en uskalla enää avata sitä.
....

okei joku tämmönen vois olla aika veikee :)) vaikka eihän toi matiaksesta paljon eroo

Anyway! Tiesin että ois pitäny tehä vaikka mitä mutta oli kiire!
Niimpä hyppään auton kyytiin ja kehotan kuskia ajamaan ylinopeutta.
Kävi kuitenkin ilmi että on keskiviikko eikä tiistai, joten 
koulupäiväni oli päättynyt tunti sitten.

Nyt oon juonu vanilija teetä noin 3 litraa. Matias
lähti töihin ja jätti ainoot avaimensa mulle.
en mä tässä kummempia oo tehny kun juonu teetä,
myyny matiaksen arvotavaroita tori.fi:ssä ja seikkaillu
 IRC-Gallerian ihmeellisessä maailmassa.
Yhteisöt on siellä ehkä paras juttu. 

Parhaita yhteisöjä:

Joiden keski-ikä on 11-16:

-itken
-rakkaus <3:)
-MIKÄ VITTU SULLA ON ONGELMANA SAATANA?!
-faija saanks mennä kaverille kattoo por....oja?
-sori jätkät, meikä vei
-Kännis ja läpäl
-@hei bitch, ota huomioo et mulki on elämä
-Perse on tehty katottavaks
-Aina kännis
-pannaan kännin piikkiin ;)
-taas uus konsoli, faija on mun sponsori
-stringit<3
-masennus
-paneminen on urheilua
-Halaaminen johtaa pussaamiseen, pussaaminen johtaa nuolemiseen, nuoleminen johtaa nussimiseen. Halataanko?

Eikö voitais tiivistää nää kaikki yhteisöön nimeltä
"ryyppään, panen, mulla on vaikee elämä, eikä mulle vittuilla"
niin niitä yhteisöjä ei tarvis olla 881036 yhellä käyttäjällä
samoista aiheista.

_____________________________


Kaveriyhteisöt ja muut kategoriassa "Rakkaus":

-Ennnin asddd-rakkaaattt <3
-<!3 feimilaura
-otto poni on paras ja muutkin hevoset on ihania <3
-pillu on hyvää
-MIRA BFF!!<3
Bff on luotetava kaveri.
Osaa pitää salaisuuksia.
On aina tukenani!
Niin kun Mira

^
what the fuck...?


______________________________________________



Hämmentävät tai kyseenalaiset yhteisöt:

-Olen
-Donitsimies
-Talkoot
-Rakkaudella parantaminen/auttaminen
-Putkipihdit ja Eturauhanen
-Revin perseeni
-mahaföönaus
-kotitekoiset pippelit

ei mitään lisättävää.

_____________________


Jäi vähän kesken mutta tuskin ketään kiinnostaa tänkään
vertaa mitkään fucking yhteisöt.
Tää paska ei nyt anna mun lisätä kuvia enempää kun ton
yhden, en todellakaan tiiä miksi.
Mutta eipä sen väliä, nyt mä pakenen maran kanssa 
happihyppelylle (autoon) ennenkun pää räjähtää ircgalleriaan.

ps. onks tää sitä tosirakkautta?
matias:
Ette sit aja kolaria ja kuole koska mä vittu haluun kotiin ku pääsen töistä. Enkä tosiaan haluu heti aamusta kaivaa avaimiani sun irronneesta päänahkasta.
Nyt soi:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti