tiistai 3. syyskuuta 2013

Päivä Big Brother Talossa

Ainoa mitä haluun sanoa tässä kirjotuksessa
on se että avasimpas television, josta tuli julkkis Big Brother ja
totesin että KUINKA HELVETIN TURHIA JULKKIKSIA
VOI MAAILMASSA IHAN TOSISSAAN OLLA?!?!?!
"eli moikka siis niinkun oon 19wee tisseistäni 
noussut julkisuuteen. oon super
 filosofinen ihminen ja seksikkäin talossa"
en enää kestä elämää.
Nää on niitä ihmisiä ketä ei ikimaailmassa
pitäis päästää julkisuuteen, varsinkaan
mihinkään tositv ohjelmaan.


NYt TULI LOISTAVA ASUKAS!!
ikinä kuullu koko ihmisestä mut rakastuin heti,
sanoo _IHAN_ pokerina:
"eli juorutaan tuolla suomi24 sivustolla
julkkiksista ja muista tärkeistä."

Ja nyt saapu mikä vitun ihme Mr.Finland ja on muuten
aika karmaiseva ilmestys. Näyttää
samalta kun mä ilman meikkiä. Kolmion muotonen
parta vaan jää multa uupumaan.

mun mielestä nää kaikki vois lukita tonne 
eikä päästää ikinä pois. pysyis omassa
pikku luolassaan, pois ihmisten ilmoilta.

mulla vähän heräs pieni toivo että ehkä tää "bb" on oikeesti vaan
 hämäystä ja kamerat ja ovet lukitaan oikeesti.... 


Tuli myös aika raffi visio mitä tapahtuis 
jos minä ja ees osa mun kaveriporukasta lukittais
Big Brother taloon..... 

hyi paska..

tapaa skenaarion asukkaat:

tupu, hupu ja lupu


tuoppi


mara


rantsu

piude

vittumainen homo
lara
koira


Päivä 1.

Kaikki on jo kännissä.
Tuoppi lähti aikoja sitten jo nightlifeen,
Lara syö pääsiäistipuja,
Koiralla ja vittumaisella homolla on jo
 kolmas painimatsi meneillään,
Piude hurraa vieressä ja hyörii pitkin poikin,
tupu, hupu ja lupu vetää nachosipsejä
laskuhumalassa samalla kun
Rantsu tyrkyttää jo kolmatta
pulloa jallua jokasen naamalle,
Mara huutokiroaa puhelimeen saapuville viesteille
nurkassa ja kiskoo kelkkaa.
Kaikki on lähtenyt kotiin ennen aamua.



nyt soi:


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti