tiistai 19. maaliskuuta 2013

Mixed Maanantai Arts

Vapaa päivä, herään kello 11.30 koska kissa
kokee jotakin ylitsepääsemätöntä tarvetta pyrkiä mun nenään.
nenä verillä meen keittämään itku silmässä ES kahvia jota
typeränä menin ostamaan.. 
Se on harmaata ja kuumana höyry nousee pääkallojen muodossa.
makukaan ei ole yhtään sitä parempi.
Avasin jääkaapin ja siellähän komeili kauniinpana
kuin koskaan Battery Stripped ihanassa alumiini kuoressaan.

"voiko ihanammin päivä enää alkaa?"
-paetkaa kun vielä voitte

Puhelin soi, vastaan tuntemattomaan numeroon ja sain kutsun
Bio Rexiin työhaastatteluun. Aamusta on kehittymässä aika mainio.

Sain postissa eilen ikioman iki-ihanaisen Wilfred kauteni!
Jos sä et vielä oo alottanu kattomaan niin nyt on siihen hyvä aika.




Kamppailenkin nyt elämää suuremman kysymyksen kanssa.. Kun oon kirjottanu, katonko Wilfrediä vai vapaaottelua. Me ollaan Jeren kans
ufctä nyt katottu, viime kerrasta taitaa ollakkin muutamia vuosia.
On se helvetti siisti laji!

niinkun näkyy
Jos en olis näin aikaansaamaton ressukka vässykkä, voisin 
itekkin jonkun kamppailulajin alottaa. On se humaltuneena
painiminen ainakin sen verran hauskaa että voin kuvitella 
että se vois olla vielä hauskempaa taitojen kanssa selvinpäin!


Kiroan syvimpään helvetin kolkkaan Discshopin joka lähettää
mulle sähköpostiin tarjouksiaan.. Oon vaan heikko pieni ihmisriekale, 
miten mun olis tarkotus vastustaa niiden tuotantokausi/leffa tarjouksia?

AAAAAAAAAAAAAAAAAA


Eilen maanantai aamuna mun tylsyys tavoitti ihan uuden tason. 
Päädyin nääs täysin tuntemattomien reittien kautta Habbo Hotelliin.
En suinkaan pelaamaan tuolileikkiä, ostamaan pläsiä tai etsimään satoja poikaystäviä. Menin huoneiden ovensuuhun, pysyttelin siellä ja äikän 
korvaavia tehtäviä tehdessäni sivusilmällä luin näitä nerokkaita juttuja.

oli mulla kieltämättä ihan mielenkiintonen aamu


En todellakaan myöskään tiedä miksi päädyin eilen ihanana,
aurinkoisena ja iloisena maanantai aamuna katsomaan paskalaitos dokumenttia.. 
Tuli katkera muistiraita ala-asteelta, kun muut luokat
keräs rahaa reissuihin viroon, italiaan, helsinkiin hotelliin ja ties mihin.
Meiltä ei mielipiteitä paljon kyselty kun rahan keruun jälkeen oltiinkin 
vasten koko luokan tahtoa pyöräilemässä luokkaretkelle uloste-tehtaaseen.
paras luokkaretki all time.
 katottiin siellä tuoksujen keskellä keskittyneesti, täynnä puhtia ja mielenkiintoa, kun hämeenlinnalaisten paskat liikkuu 
altaasta toiseen ja putkesta toiseen.

......

Miten helvetissä mä päädyin tähänkin aiheeseen..?


Parempaan aiheeseen: 
Mä en kestä enää kauaa.
 Tää kesäkuun odotus ajaa mut hulluuden partaalle!!
Tallessa super salaisessa piilossa mulla loistaa lippupalvelun
keltaisuuttaan ROCK THE BEACH lippu. 
Keskiviikon lippu. Hietsun rannalla.
Kun ei olisi jo tarpeeksi Billy Talent, 
kun ei olisi jo LIIKAA Green Day 
on vielä pöyristyttävä Stone Sourkin paikalla!! 
 Mun pää ei pysty vielä ymmärtämään kuinka tajuntoja räjäyttävä
päivä siitä tulee.. <333<3<3<333



Nyt soi:




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti